Handelsbetingelser

Bestilling 
På www.mister-naestved.dk kan du kun bestille varer via vores website. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os. 

Betaling
Alle priser på www.mister-naestved.dk er angivet i danske kroner og inkl. moms. Alle priserne er dagspriser og opdateres løbende.
Følgende betalingskort accepteres på www.mister-naestved.dk:

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • American Express

Der tages ikke gebyr ved betaling på www.mister-naestved.dk.

De data, du oplyser i forbindelse med et online køb betalt med betalingskort, er krypterede SSL.
Det er altså kun betalingsindløseren (Stripe), der kan læse dem. Hverken netbutikken eller andre har mulighed for at læse dataene.
Beløbet hæves først på din konto, når varerne sendes fra www.mister-naestved.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Kvittering for modtagelse af bestilling og ordrebekræftelse
Når du har bestilt en vare hos os, modtager du en kvittering for vores modtagelse af din bestilling. Der er imidlertid først indgået en bindende købsaftale, når du har modtaget en faktura fra os.

Levering og fragt
Alle leveringer sker med GLS. Normal leveringstid er 1-3 hverdage efter, at vi har modtaget ordren. Der kan ikke leveres på lørdage, søndage og helligdage.
Vi leverer din pakke til et GLS afhentningssted, som du vælger ved kassen.
Leveringsgebyret er her 39 kr. Der er mulighed for gratis fragt ved køb for mere end 500 kr. Levering sker med PostNord eller GLS Pakkeshops.

Vi leverer til hele Danmark.

Fortrydelsesret
Ifølge den gældende lovgivning for internethandel på danske hjemmesider, har du som kunde 14 dage til at gøre Mister Næstved opmærksom på, at du har fortrudt dit køb. Derefter har du 14 dage til at returnere varen. Fortrydelsesretten er gældende fra den dag, du har modtaget dine varer.

Returretten forudsætter dog, at varen returneres i væsentlig samme stand som ved modtagelsen. Ved returnering af varer bedes du vedlægge retursedlen, så vil vi returnere dit tilgodehavende, så snart vi har modtaget din vare og kontrolleret, at varen lever op til betingelserne for fortrydelsesretten. Se returneringsadressen på retursedlen.

Alternativt kan du bytte din vare i en af Mr’s butikker inden for 14 dage eller få udstedt en tilgodeseddel fra forretningen. Bemærk, du kan ikke få pengene tilbage i en Mr butik. Alle Mr butikkerne står gerne til rådighed for tilretning af ærme eller bukselængde. Prisen for forandringen kan variere butik for butik.

Fortryder du købet af gavekort, kan det returneres til os indenfor 14 dage. Hvis du har fortrudt dit køb, eller skal have din vare byttet, skal du selv betale for forsendelsesomkostningerne. Varer sendt til mr.dk pr. efterkrav vil ikke blive modtaget.
Dine penge bliver returneret hurtigst muligt, efter vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for fortrydelsesretten.

Når fortrydelsesretten udnyttes, skal du selv betale portoen for at sende varen retur.

Varen kan sendes til:

Mister Næstved
Kindhestegade 12 B
4700 Næstved

 

Reklamation
Når du handler på www.mister-naestved.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet, almindelig slidtage eller anden skadeforvoldende adfærd.

Der skal reklameres inden rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Kontakt Mister i Næstved ved reklamationer. Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes til vores adresse:

Mister Næstved
Kindhestegade 12 B
4700 Næstved

Når du returnerer varen, bedes du angive en komplet beskrivelse af fejlen.

Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling, og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Klagemuligheder
En klage over en vare købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage via dette link: www.forbrug.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også bruges i forbindelse med en klage via dette link http://ec.europa.eu/odr Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse mr@mister-naestved.dk.

Lovvalg og værneting
Enhver tvist afgøres efter dansk ret ved de almindelige domstole. 

Adresse:
Mister Næstved
Kindhestegade 12 B
4700 Næstved
Cvr.nr. 31156238
Telefon: 55 73 79 79 

Åbningstid:
Mandag – fredag: 09:30-18:00
Lørdag: 09:30-14:00